sommar äventyr

Nyss kommit hem. Slängde av mig kläderna och kröp ner i sängen. Idag struntar jag i att kolla på big brother för behöver gå upp
5.00 imorgon för att hinna ta mig till praktiken i tid. Riktigt drygt, men har så nu torsdag och fredag sen är jag ledig hela helgen.
Föreställningen var väl helt okej, inte så värst rolig med dom är riktigt duktiga iallafall. Minns jag hade denna skolan som mitt
3dje handsval när jag sökte i 9an. Ibland finns ångesten där varför jag inte tog de som första handsval, men blir ju ingen riktig
utbildning, om man gemför med omvårdnad så man blir undersköterska. Ligger och pratar på skype med ett par kompisar. Planerer
resa i sommar. Shit vad galet det ska bliii!!!!! Stänger snart ner datorn så säger godnatt med detta inlägg nu! / e

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0