1 maj 2012

Gårdagen vart riktigt bra, med underbart folk och vädret som va med oss kvällen ut. Åkte in till lund på dagen och chilla i
stadsparken. Massa bra musik och massa underbara människor. Så jävla bra. Senare drog vi till Sofia på efterfest.
Riktigt kul, hela dagen vart så jävla bra allså. Idag har jag varit och dansat några timmar sedan varit hemma hos stefan
och ätit osv. Dock har jag så fruktansvärt ont i mitt ben från igår, kan ju undra vad som hänt egentligen.. Kan knappt stå
på benen :( Men nu ska jag hoppa i säng innan mina ögon dör. Godnatt / e
image description
Konstigt nog tog jag inga bilder igår, så detta är endast en lånad bild

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0