10de maj 2012

Lugn skoldag idag. Haft 1 lektion som va totalt onödig. Dock råka jag gå till skolan 2 timmar för tidigt men skit i de, fick massa
andra arbeten gjorda! :) Drog hem vid 11 sen har jag bara varit i stan med mamma. Hon skulle fixa nya glasögon och konstigt
nog blev jag 'kär' i ett par.. :S Jag som hatar mina glasögon.. MEN jag köpte inte dom. Sen vart vi bara och handla massa mat.
Moster och kusinerna kommer ner från stockholm nu efter helgen. Såå mysigt! Nu ska jag ut och hjälpa mamma med maten
lite, innan det stora genrepeeet!!!!!!!!!!! Taggaarååå ;) / e
image description
körde på öppen jeans-shorta och mina skinnbyxor idag, enkelt och snyggt.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0