13de maj 2012

Hej på er. Igår hade vi 2 föreställningar vilket gjorde att jag inte vart hemma på hela dagen. Dansa som galningar mellan
14-22. Men vi hade så fruktansvärt kul!! :D När det var slut stanna jag kvar en pytte stund och snacka med ett par kompisar
sen gick jag rakt hem och la mig. Har aldrig sovit så skönt som jag gjort i natt. Och vakna inte försen 12. Skönt!! Nu har jag
precis gjort vid mig och ska strax bege mig in till Lund med mamma för lite shopping. Hörs sen pussar / e
image descriptionimage descriptionimage description
Bilder från igår. Min störda lillebror vart även där och kolla på första föreställningen igår. :D

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0