17de maj 2012

Tjena med oss. Gårdagen va helt galet bra! Vi drog in till Malmö Arena vid 22-tiden och inte försen 01 börja Avicii spela. Det va
så sjukt mycket folk, och det går inte att beskriva trycket där inne när han spela. Basen kändes genom hela kroppen, ääh asså
det va bara så galet. Fick även komma backstage med honom för massa mingel med champagne och super trevliga människor.
OCH som ni såg jag uppdatera inatt, vi stod på Malmö Arenas scen MED Avicii. Vi vart ungefär 6 stycken tjejer som fick komma
upp. DET är verkligen det sjukaste jag varit med om på länge. Vilken jäkla känsla. Det va bara såååå galet! :D ;)
image description
Bilden är från när vi satt på tåget in igår. Lägger strax upp fler !!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0