31e maj 2012

Gick i skolan knappt 1 timme idag. Känns verkligen såå onödigt nu den sista veckan. Ungefär en lektion varje dag. Betygen är
satta, och frånvaron kommer nollställas, så varför?? Åkte iallafall in till Malmö för att shoppa och mysa med Fadde och Johan.
Köpte äntligen min underbara klänning och fick även med mig en baddräkt hem för första gången. Snyggt att ha till shorts en
varm dag! Dock lär jag aldrig ha den på stranden haha!! Senare på eftermiddagen satte vi oss på lilla torg och tog en god kall
cider. Snaaart är sommarlovet här, som även kommer bli mitt sista sommarlov, ever :( buhu.. / e

klänningen min, och baddräkten. Köpte även lite andra saker som jag visar en annan dag ..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0