Färdig i tid, YES!!

Kalla mig snabb ;) Packa och duscha på 1 timme, hehe.. Försöker snåla på packningen så mycket som möjligt eftersom
shoppingen där nere är ju grym har jag hört ;) whoopp. Men nu är jag helt färdig iallafall, 1 timme innan vi åker. Skönt att för
en gångs skull va klar i tid! Ska slänga i mig någon middag nu så jag håller mig en stund iallafall. Blir så lätt åksjuk, och ännu
värre när jag inte har ätit ordentligt. Vi är framme i natt någongång, så får se om jag uppdaterar något litet då eller om det blir
sängen på en gång, så vi hinner göra massa kul imorgon bla besöka (jag ska, sofie stannar väl vid poolen;)) fotbolls arenan. Det
är ju verkligen något man måste göra där, iallafall i mina ögon ;) / e
image descriptionimage descriptionimage description
Enkel outfit, lite mer skönare kläder att sitta på ett flygplan med.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0