home

my goodness vilken dag det varit idag. När jag vakna imorse trodde jag att jag skulle dö. Aldrig varit så trött! Men jag klara av
skolan och fick reda på att jag fått godkänt på 2/3 engelska - nationella. YES! 1 kvar sen kommer jag leva livet woooo. Drog till
burlöv på en liten minishopping-tur innan jag skulle till malmö och fixa håret. Färga (slinga) det för första gången på drygt 1,5,
deni ;) Sen fort som tusan tillbaka hem, aldrig varit så stressad. Bussarna kom inte och tillslut fick jag panik alltså. Va hemma i
Eslöv 20 min innan premiären började. Shit vad nervös jag va. Men föreställningen ikväll gick bra. Dock gick det bättre igår
genrepet, såå typiskt haha. Nu ska jag rakt ner i säng och ladda för imorgon. Godnatt / e
image description

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0