morsdag♥

dagen man ska hylla sin mamma eller vad folk kallar det, varför ska man maxa med gulliga ord just denna dagen? Tacka och
var gullig varje dag året om istället.. Men även jag följer strömmen och är lite sådär extra gullig mot min mamma just denna
dagen. Köper någon present och myser till det lite extra. Så idag har vi ätit gott och myst. Jag har verkligen världens bästa
mamma, och det är jag glad över. Även om vi bråkar, precis som alla andra mammor och barn och jag sviker henne ibland så
finns hon där för mig i alla tillfällen! Min bästavän, min mamma, mitt allt ♥
bild från i fredags, båda påväg ut på olika klubbar för att dansa sönder fötterna.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0