1e spetember 2012

Hade en sjukt rolig kväll igår. Börja med kräftskiva hemma hos johanna, som va helt galet kul sen drog vi på lokalfest
en stund. Alltid så kul när man träffar en massa man känner :D Åkte hem och satt ute och snacka med några kompisar
någon timme, tills dess att vi höll på att frysa ihjäl haha.. Nu ska jag ner till stan och äta lunch med mamma och senare
kommer paula och hämar mig så åker vi upp till karlskrona över natten. Vänner jag inte har träffat på länge och massa
party, älskar folket där upp! :D Ska försöka blogga under dagen! Puss och kram / e 






några bilder från igår, fler kommer imorgon! 






Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0