stopp och väx !

Innan när liliana var här hade hon sitt stopp och väx eller vad det heter, sånt som får en att sluta bita
på naglarna. Och jag som håller på med sånt pensla på lite och nu har jag smaken överallt!!
HAHAHA fyfaaaaaan.. Kan inte äta utan att det smittar av sig där på.. Sitter och äter brago-kex
men om jag skulle slicka mig runt munnen nu, skulle jag nog spy.. Men ska börja bygga på naglarna
igen. Känns som dom blivit friska nu sedan jag hade min period innan. Men nu till sommaren känns
det tvunget igen! :)
'
Anonym om svar:
Precis klickat in på din blogg, niiiiiice!! MEN HÄNGER INTE MED vart
är det du ska åka på semeter? :O
svar : haha turkiet ! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0