svar

kiss om svar på kommentar:
Det ser ju ut som de är en pissfläck vid puppen på shortsen ^^
svar : HAHAHAHHA jag vet!! Men det är mina gula bikinitrosor som syns igenom ;)

Jimmy Olsson om beställer saker:
du måste shoppa kläder :DDD
svar : Det är självklart jag ska ! :D

Camilla om beställer saker:
Vilket bolag åker ni med?? Hittar inte Mojiton på Taxfreesidan för fritidsresor!!
svar : Vi åker också med fritidsresor! Här har du den :D
http://se.airshoppen.com/produkter/vin_och_sprit/starkvin-2015/mojito_playa_bavaro-9073.aspx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis klickat in på din blogg, niiiiiice!! MEN HÄNGER INTE MED vart är det du ska åka på semeter? :O

2011-06-22 @ 21:23:35

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0