svar på kommentar

nathalie om nytt i garderoben:
aj aj aj, var är shortsen ifrån. Sinnes snygga!!
svar: Vero moda
(bättre bild på dom)

Anonym om usa nästa år ?!:
var i usa? :D
svar: Inget är ju 100% säkert ännu men vi kommer köra rundor lite.
Är där i 20 dagar så några dagar i olika städer :) som orlando, florida,
new york, hollywood, los angeles osvosv. !

Anonym om usa nästa år ?!:
ååh älskar landet! har du varit där innan?:) 
älskar din blogg
svar: Det kan du tro att jag också gör! :D Ja, jag va där när jag var 9 månader
(min första resa) så minns ju inte så mycket men varit där har jag ;)
tack du!


Kommentarer
Postat av: kiss

Det ser ju ut som de är en pissfläck vid puppen på shortsen ^^

2011-06-22 @ 20:05:41

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0